Hejhopp!

Nu är det sommar igen :) solen gassar på från klarblå himmel.

Vi startade dagen med en morgonpromenad (måste bli duktigare på det igen!) och när vi kom tillbaka hem lekte vi en stund ute innan vi gick in och såg på lite Emil i Lönneberga. Albin tycker det är mer och mer spännande att sitta och titta på film/tv och kan faktiskt sitta stilla många minutrar i sträck för att titta. Är det djur med är det extra intressant :)
Vid tiotiden orkade inte jag hålla ögonlocken uppe längre så då bytte vi soffan mot sängen och sov till tolv! Underbart och skönt!
Sedan lunchade vi lite och efter det gick vi ut och här är vi nu. Vi hade turen att farfarn kom hem för en stund sedan och Albin var ju inte sen med att följa med ner till honom. Jag la mig då i hammocken med dagens tidning ;) Nu gick dom precis till brevlådan så jag blir kvar här en stund till!
Ibland har man det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0