Inbrottstjuvar och hjärnspöken

Nu har jag också gått och lagt mig och jag hoppas även jag somnar utan problem ikväll.
Igår var jag nämligen helt övertygad om att någon höll på att bryta sig in nere vid källardörren, jag hörde det! Det var nära att jag gick och hämtade in en sovande Albin hit till vår säng så att jag skulle märka ifall någon försökte ta honom.
Jag låg och lyssnade jättelänge för att höra någon komma upp i trappan men till slut tog sömnen över (tack och lov!) och framåt morgonkvisten vaknade jag och allt var i sin ordning. Även Albin började pipa lite så då hämtade jag äntligen in honom hit och vi sov några timmar till.


Haha! Är det gravidhormonerna som ger mig hjärnspöken eller håller jag på att bli knäpp?! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det kanske var de vita vildsvinen som försökte ta sig in :p

2013-08-31 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0