Morgonpigg och förmiddagstrött

Albin vaknade samtidigt som pappan gick upp idag trots att han sovit hela natten inne i sitt rum. Jag lyckades dra ut på uppstigningen lite genom att klicka fram Bullerbyn i mobilen :)
Efter frukost gick vi promenad och sista biten var Albin så trött. Han låg helt utslagen i vagnen och höll i sin traktor och hatt.
Jag stoppade ner honom i sängen så fort vi kom hem och han sa inte ett knyst. Jag fixade med lite annat och det fortsatte vara knäpptyst inne från hans rum så jag antog han somnat men när jag smyger in för att titta till honom sitter han upp i sängen och filosoferar lite och självklart såg han mig, så då blev det liv i luckan. Tänkte jag ska vänta en liten stund till och se om han ger upp på egenhand. Jag satte igång lite godnatt musik också så han inte känner sig helt ensam :)


Kommentarer
Postat av: Katti

Kära nån, han ser ut att växa ut sittvagnen snart.... Stora pojken. Det är bra att han kan sova själv. Tänk på slutet av februari, ni har lite tid att få in goda vanor och han verkar mogen för det.

2013-08-19 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0