Oturen fortsätter...

Tyckte Albin kändes lite varm efter han sovit förmiddag så jag lyckades faktiskt ta tempen på honom, som visade 37,7. Inte jättemycket men ändå på gränsen till feber va?
Jag tyckte han inte riktigt var i form och misstänkte något lurt. Så vi har tagit det lugnare än vanligt idag och mest huserat inne men efter lunchen tänkte vi iallafall gå till postlådan så jycken fick pinka lite också och tror ni inte att ungen lyckas studsa omkring så han slår i överläppen/käken/biter sig i tungan på pallen i hallen innan vi kommit ut. Here we go again.
Blev ett litet litet sår på läppen och någonstans i munnen blödde det lite men jag kunde ej lokalisera varifrån. Självklart blev han jätteledsen men det gick faktiskt över fort. Han är så tapper <3 Vi kom ut tillslut och ganska snart gick vi in igen och slog på en film-Saltkråkan. Albin satt blickstilla i säkert en halvtimme och tittade! Alltså är han inte riktigt i form.
Nu är han lagd i sängen en stund istället och jag ska lite smått börja med middagen.


Dagens olycksfågel


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lille stackare. En riktig otursdag.

2013-08-29 @ 16:22:54
Postat av: Syrran/moster

Lille gubben då... Hoppas han inte blir sjuk bara...

2013-08-29 @ 16:33:47
URL: http://baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0