Oväntat besök

Vi fick äran till att få äta lunch tillsammans med pappan idag!
Lagom när vi just bestämt oss för att börja med lunchbestyren ringde pappan och frågade om vi ätit, en kvart senare satt vi vid bordet och åt allihopa :) Både Albin och jycken sken upp som solar när de såg vem som redan kom hem.
Lagom till han skulle åka tillbaka mot jobbet hör vi det börja mullra. Jag tyckte han skulle stanna hemma hos oss då istället men jag fick inget gehör riktigt för det.
Nu står det som spön i backen men mullret verkar ha tagit en annan väg tack och lov!

Åh! Vet ni!? Jag och Albin vilade förmiddag från cirka halv nio till elva! Oj så skönt och mysigt. Både han och jag vaknade till flera gånger men vi lyckades som om och om och om igen.
Han har sina glansdagar den där gossen ;)


Innan regnet kom hann vi vara ute en liten stund och leka.
Köra skottkärra är roligt! Både framlänges och baklänges :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0