Röda vinbär

Usch! Jag får så dåligt samvete över att vinbären hänger kvar på buskarna istället för att bli omhändertagna.
Men jag tycker inte om vinbärssaft så jag tänker inte ställa mig och koka ihop det. Gelé är jag inte heller något fan av och ingen annan i detta hus heller.
Förra året plockade jag av lite iallafall och frös in, tänkte att jag kunde baka något med det men nästan allt av det ligger fortfarande kvar i frysen.

Tur att Albin går och plockar av lite dagligen och mumsar i sig iallafall :)

Vad gör ni av röda vinbär? :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tittar på dem :-)

2013-08-19 @ 15:55:21
Postat av: Katti

Håller fullständigt med. Det räcker att Albin är intresserad. Resten äter fåglarna upp. Inget dåligt samvete bara, OK?

2013-08-19 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0