Slut på lördag

Jag har nu gått och lagt mig, sovrummet känns väldigt ödsligt utan en liten snusandes Albin här bredvid :( Undrar hur många gånger jag måste springa in och titta på honom inatt?


Vi har varit barnvakter nu ikväll (om det kallas så till en 11 åring? Tror han är 11 eller 12 kanske till och med? ;) åt syssling Isak då hans föräldrar var iväg och kalasade lite.
Så man kan säga att Albin var en mycket nöjd liten kille nu ikväll efter att ha haft besök först av farmor och därefter "Isse" som han säger om Isak :)

Jag hade sett fram emot att glutta på film ikväll men tyvärr hade grabbarna andra planer, 6:an hade Simpsons maraton.... Jag HATAR "vuxentecknat" som jag kallar det!
Istället ägnade jag mig åt lite virkning och godisätning.

Men nu är det sovtajm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0