Vet ni vad?!

Vi har varm vatten igen. Rena lyxen ju! Nu känner jag mig ordentlig ren igen :)

Jag har faktiskt redan gått och lagt mig. Känner mig lite trött och är på halvt humör.
Albin hade istället svårt att somna idag och det dröjde till typ för en kvart sedan innan han äntligen kopplade av. Nu hoppas vi han sover hela natten och kanske till och med tar lite sovmorgon? ;)

Dagen har annars varit bra. Riktigt varmt idag igen och vi grejade lite ute efter vila och lunch. Plockade potatis till middagen, rensade ogräs, plockade falläpplen, gick till brevlådan och lite annat.
Faktiskt att Albin sov en liten lur även på eftermiddagen idag för att orka härja ända till läggdags (och lite till idag ;)

Imorgon är det äntligen fredag! Denna vecka har känts lång av någon anledning.
Peter påstår sig ha lite känningar i halsen idag så vi får väl se vad det blir av det.

Godnatt!




Igår fyndade jag lite nytt till Albin igen :) Massa olika djur och en hel icakasse med lite av varje i duplolego.
Djuren gillar han skarpt! Idag fick några av dem vara med och äta vindruvor till mellis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0