andra (långa) halvan av lördagen

I lördags åkte jag iväg till min frisörkompis för att fixa risbusken innan jul. Albin sov när jag åkte och hade väl inte reagerat någe speciellt på att jag inte var hemma när han vaknade, ända till han skulle gå och lägga sig (typ fyra timmar senare) då han tydligen började leta efter mig för att säga godnatt. Han gick till badrummet och tittade in för där låg jag i badet i fredags när han kom och sa godnatt, fast inte i lördags men det gjorde honom tydligen inget ändå utan han gick och lade sig utan krångel ändå.
 
Jag blev ompysslad med både slingning och klippning. Serverad glögg och pepparkakor och självklart massa snicksnack. Nu har det ju hunnit gå evigheter sedan vi såg sist så vi hade lite att ta igen. 
Ett par timmar senare var jag färdig och brummade hemåt igen, kom väl hem vid halv nio cirka och precis lagom till då tyckte Albin det passade bra att vakna igen....  Jag har ingen koll på hur länge han höll på med sitt strul men vi hann med både tvtittande, mera välling, försök till omnattning, bajsblöja, massa spring och trytande tålamod. Tillslut tillät han sig själv att koppla av och somnade med mig liggandes på golvet bredvid med täcke och redo för natt. Skitunge! <3
 
utomjording?
 

Kommentarer
Postat av: Katti

:-)Jag tyckte du var så fin i håret men hann inte säga något i den allmänna julyran...

2013-12-16 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0