Andra tandsingen

Upptäckte idag att andra tanden nu har kommit upp! Bredvid den första, fram i nedre käken.
Hoppas han sover lite bättre på nätterna igen nu när tanden tittat fram.


Dagen har spenderats på stan med syster och mamma.
Nya glasögon har införskaffats åt mor och lite annat smått och gott åt oss andra, såklart :)
Lunch intogs och den har jag stått mig på hela dagen.
Albin har skött sig exemplariskt i vanlig ordning. Han sitter så nöjd i sin vagn och bara tittar när vi springer ut och in ur affärer timme efter timme. Man kan ju hoppas att han får lite mer shoppingintresse än sin far, så jag kan få lite sällskap.

När vi var färdiga med stan tog jag och Albin en ordentlig powerwalk på nästan tre kilometer hem till syster. Känns skönt att jag lyckades klämma in lite motionerande idag också! Det blir ju inte så mycket av min träning nu när jag är här nere. Tvärtom, kakor och bullar intas mer istället....

Hem hit kom vi igen nästan en timme efter Albins egentliga nattningstid och det märktes på hans humör.
Det blev bums i säng och han härjade runt ett bra tag i sängen innan han äntligen gav upp för dagen (lägga en klutt i nya nattblöjan hann han också göra!) och slöt sina blå.

Vi saknar pappan och han saknar oss vet jag! Men imorgon kommer han äntligen hit! <3

Nu ska jag försöka sova för imorgon väntar nya äventyr igen.
Hoppas jag kan sova bort skiten som är kvar i kroppen. Jag har inte känt mig sämre idag men halsen är fortfarande riktigt irriterande! Köpte färsk ingefära idag och gjorde "te" av, så imorgon är jag nog helt återställd igen! :)



Det är roligt att prova bågar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0