Borsta tanden

För första gången har Albin borstat sin tand på riktigt ikväll. Med tandkräm :) Det gick bra! Han tyckte det var skönt att tandköttet blev masserat.
Det är knappt att tanden syns än, men den känns mera.
Efter tandborstning, Alvedonsmörjning och välling somnade han gott inom en kvart! En trött kille i kväll.

Natten till idag var ganska knorrig. Han gnydde, gnällde, knorrade och grät i sömnen många gånger och det är så jobbigt att höra. Jag kan ju inget göra mer än att sträcka fram handen och låta honom hålla i den, vilket han gjorde nästan hela natten så min arm typ gick av där den hängde mellan vår säng och hans.
Men faktiskt att han låg i sin säng hela natten och gjorde sedan morgon vid halv åtta. Han är så duktig <3
Hoppas denna natt blir lika bra fast smärt och knorrfri.


Jag kokade ihop ett bärmos/kräm till Albin förut och det blev så jäkla gott! Till och med det överblivna spadet var så gott att man kan dricka upp det.
Äpple, jordgubbar, hallon och blåbär, busenkelt och riktigt gott :) Absolut att jag gör det igen och bunkrar upp med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0