Botten lös

Efter sparkturen igår har ytterligare några oupptäckta benmuskler gjort sig till känna. Känner mig lite stelbent idag, miltsagt.

Dagen har passerat fort idag fast vi inte gjort något speciellt.
Jag fick sovmorgon till klockan tio imorse efter att mormorn var in och hämtade den vakna lille knoddasen vid åtta. Det var skönt!

Till middag gjorde jag kalops och Albin fick äta samma som oss. Hans portion blev väldigt stor men han åt upp allt och blev ändå sur när tallriken var tom. Var gör han av allt han stoppar i sin lilla mage? Har han fyra magar som korna tro? Härligt att han har matlust men man kan ju bli lite fundersam när det aldrig tycks finnas någon botten i honom.

Promenix tidigare idag. Jag tog sparken igen och spädde på min träningsvärk lite till :)


Kommentarer
Postat av: Anna Bergström

Vad härligt att han är matglad i alla fall :-) Här har vi istället en 2,5-åring som vrångar och inte vill äta alls. Spelar ingen roll om jag gör någon av favoriterna så säger hon bara "tycker inte om" *sucka*

Svar: Vi känner "Tomtefar", dvs. Sören *haha* Han är en riktig skogsmulle och var ganska anonym skulle jag vilja säga. Man såg inte mycket av honom...alls ;) Men nu måste man ju ändå kolla för att se hur det går. Vem håller du på?
Jag tror att jag håller på A-K. Möjligtvis Erik? Eller nej, Jag vet inte...

2013-02-19 @ 11:46:02
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0