Det blev tårta idag!

Blev en tur till Peters farmor idag för att gratulera på födelsedagen lite i efterskott. Mycket god tårta fick vi och Albin utforskade hennes hem.

När vi kom hem var det i stort sett dags att börja med middagen. Medan jag ändå lagade käk till oss så gjorde jag ett kok till Albin också. Till honom blev de kokt fisk, potatis, broccoli och persilja. Det blev så himla gott så jag ville hellre äta hans mat istället för kasslerlådan jag gjorde åt oss! Hoppas han tycker lika.

Nattningen pågår för fullt här. Vi trodde för en halvtimme sedan att han sov, men tydligen lurade han oss bara för nu sitter han upp i sängen och pillar med snörena till spjälskyddet. Bara han har somnat till klockan åtta så är jag nöjd, då börjar ju melodifestivalen! Då ska det dukas upp med onyttigheter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0