Ensamt

Nu har jag gått och lagt mig i en tom säng. När hände det att jag sov ensam sist?
Det är nog ganska exakt ett år sedan, då jag var nere här själv då med. Fast denna gång har jag ju Albin som rumskamrat istället för som inneboende. Mycket bättre! :)

Nerresan gick bra. Albin sov från just innan vi kommit ur Stockholm och ända till dess då vi bara hade någon mil kvar att köra. Cirka två(!) timmar sov han med andra ord!
Så resten av kvällen var han full med bus och jag trodde aldrig att han skulle gå med på att lägga sig som i vanlig ordning. Men tji fick jag! Innan klockan var halv åtta hade mormorn nattat honom och han sov gott, igen. Duktig kille! (och mormor)

Jag har slöat i soffan framför tvn och med fingrarna i min virkning resten av kvällen. Mössan som syster beställde är snart färdig :)

Bäst att försöka sig på att somna nu. Imorgon väntar nya äventyr!

Puss och kram Peter <3 Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0