Fredag är här!

Efter två dagar med mild väder och regn var det nu dags igen för minus grader och sol. Isigt och halt är bara förnamnet till vad det är ute.

För tredje natten i rad var vår säng helt barnfri. Jag är stolt!
Även om han vaknar till så kan han numer ligga kvar och somna om helt på egenhand lugnt och fint. Tidigare har han ju börjat skrika och bli skitarg innan han ens hunnit öppna ögonen.

Just nu försöker jag få till en liten vila. Han somnade nyss men jag hann inte ut ur rummet innan han var vaken igen, så det var bara att börja om igen. Vi får se hur jag lyckas...
Hade tänkt ta hand om tvätt och kanske hinna börja med lite välbehövlig städning av hemmet. Vore skönt om jag kunde beta av lite av allt det tråkiga som måste göras nu innan pappan kommer hem för helgen, så vi slipper att bara göra tråkiga saker då. Vi får se, verkar inte riktigt som han vill somna om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0