Hintar liiiite :)

Igår tipsade en annan mammabloggare om att VILLERVALLA har rea och jag kunde givetvis inte låta bli att gå in för att kika!
Självklart hittade jag massa fint till grabben!
Deras kläder är färgglada, precis så som jag gillar och inte enbart bara svarta eller blåa pojkkläder som de annars oftast är. Färg och mönster är härligt!!! Turkost (stavning?) är ju underbart fint till sommaren :)
 
Idag beställde jag lite kläder men hade såklart beslutsångest.... Så jag tänkte att är det någon av er som läser som vill passa på att fynda födeslsedagspresent eller dyl. till vår son så servar jag er med länken här: http://www.villervalla.se/rea/ 
 
GÅ IN OCH KOLLA NU! (man vet ju aldrig hur länge rean varar?:)
 
Puss puss ;)

Kommentarer
Postat av: Janina

Du var tvungen?! Vi som satt köpstopp på barnkläder fram till sommaren och vi ser vad som behövs! Så fina saker :)

2013-02-04 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0