Känner mig smart :)

Jag har sedan en tid tillbaka försökt bringa ordning bland alla miljoner foton man tagit det senaste året ungefär. Fy vad tråkigt sådant är och det tar sådan tid! Dessutom sitter jag och försöker knåpa ihop en fotobok till Albin. Den måste bli färdig idag då jag har en rabattkod till beställning och den går ut idag. Jag har hållit på sedan i fredags men eftersom jag är så jäkla petig och noggrann tar det evigheter innan jag får till det som jag vill och blir hyfsat nöjd.
Om man som jag har en liten Albin att tillgodo se hela dagen också så blir det inte så mycket gjort på den där jäkla fotoboken.
Men jag kom på en lösning som vi båda blev nöjda med! :) Jag tog bord och dator och satte mig på andra sidan grinden in till hans rum. Då kan han både se mig och vad jag gör samt även känna på mig och sladdarna till datorn får vara ifred utom räckhåll för den lille klåfingrige och nyfikne ungen.

Och nu är boken faktiskt nästan klar!


Kommentarer
Postat av: Katti

Morsor är smarta, eller hur?

2013-02-11 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0