Ömma vader och gäspningar

Det har varit en riktig gäspig dag här idag. Albin pep titt som tätt inatt, tand nummer två på G? Och jag har inte sovit så bra där i mellan heller. Varje natt vaknar jag flera gånger med ett ryck och får för mig massa konstiga saker, som tex. att ytterdörren ej är låst eller att Albin ligger nere vid fotänden i vår säng och håller på att trilla ner på golvet. Samma visa varje natt. Tröttsamt!
Fast inatt vaknade jag av att någon låg och gnagde på mitt finger! :) Albin ville hålla handen i stort sett hela natten och tydligen somnade jag om före honom vid ett tillfälle eftersom att han istället för att sova började tugga på mitt pekfinger. Tur att han än så länge bara har en liten tandsing att hugga med!

Tröttheten resulterade i att jag inte körde träningspasset idag. Men jag gjorde lite egna mag och lårövningar istället för att göra något, plus promenaden i förmiddags. Så legat helt på latsidan har jag inte gjort :)
Träningsvärken har nu förflyttat sig från låren ner till vaderna. Bevis på att jag inte svettas i onödan!

Nu ska jag släcka och sova!


(middagsvilan kunde slänga sig i väggen tyckte Albin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0