Promenad och lunch

Idag intogs lunch med Therese. Vi skulle mötas uppe vid sjukhuset när hon slutade jobba och eftersom vi hade gott om tid när vi kom in med bussen så tog Albin och jag en powerwalk upp till sjukhuset, istället för att stå och frysa i en busshållsplats. Så även idag har fläsket rastats!

Bussturen gick jätte bra och Albin somnade ganska omgående och sov sig igenom både bussresan och promenaden upp till US. Sedan var han vrålhungrig när vi skulle äta. En burkmat, en flaska smoothie och två maskrokar åt han upp utan några problem. Var tar all mat vägen?!?!
Jag och Therese försökte prata ikapp allt sedan vi sågs sist och sedan var hon tvungen att rusa till dagis.
Jag och Albin gick ner till stan igen och då ringde morfar och sa att han snart var där för att hämta upp oss. Nu har vi hämtat mormor Siv också och är snart hemma.
Pappa Peter kommer nu när som helst vet jag också!!! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0