En härlig känsla!

Jag känner mig så jädrans tillfreds med denna dag. Det är en väldigt skön känsla att gå till sängs med ro och lugn i kroppen.

Dagen har flutit på så bra hela dagen. Albin har varit på bra humör från morgon till kväll. Har knappt visat en ledsen min varken när han precis vaknat från sin tupplur eller när maten på tallriken tog slut. Det är ju annars standard att det blir lite ledset då en liten liten stund.
Jag har dessutom hunnit med lite här hemma också. Tex. tvättat tre maskiner tvätt, satt upp nya gardinerna och slutfört ett virknings arbete. Att vi dessutom hann med fikagäster nu ikväll, mitt i veckan hör inte till vanligheten och gjorde dagen bara ännu bättre!
Albin somnade utan en massa kink, traggel och evigheter av väntan.
Imorgon är det fredag, Peter slutar vid lunch redan och sedan gör vi helg!
UNDERBART! <3

Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om ni haft en bra dag. Härligt.

2013-01-18 @ 09:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0