Knas i knät

Sedan en tid tillbaka är mitt högra knä dumt! Det känns konstigt inuti på något vis.
Jag har alltid kunnat sitta på huk och på knäna, nu är det bara att glömma! Knät gillar inte det böjda läget.
Kan inte påstå att det är speciellt praktiskt med ett trilskandes knä när det ska bytas blöja, lekas och kläs på osv.
Ibland vill knät inte riktigt böja tillbaka sig efter att man varit nere på golvet och att räta ut benet är riktigt obehagligt. Det lyder mig inte riktigt liksom.

Alltid är det något som bråkar och stör! Tack och lov fungerar det ju att gå utan några större besvär. Det är bra!

Efter att jag varit gravid känns det som att jag åldrats minst tjugo år i kroppen. Deprimerande


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ledsen om dåliga knän gått i arv! Jag kan väl få behålla en skruttig kropp för mig själv.
Som tur är ser du inte 20 år äldre ut :)

2013-01-23 @ 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0