Lättmjölk?

Vi har haft en igel i sängen inatt. Han har legat som ett plåster på mig och det känns som han vaknat och knorrat var femte minut. Men vad gällande intresset för tuttarna har det varit obefintligt faktiskt, förutom lite nu på morgonen bara.
Detta går ju så mycket bättre än vad jag kunnat tro och hoppas! Jag hade förväntat mig helvetes nätter igen men det här är ju rena semestern i jämförelse med hur det har varit. Lite knorr, stök och bök på nätterna får man räkna med. Slipper man bara en otröstlig skrikunge nattetid är allt annat rena lyxen.

Mina tuttar ömmar som fan än såklart och det var nästan att jag började tjuta inatt när jag hade en unge som klättrade på mig så bomberna fick smaka på både fötter och armbågar.

Igår när jag hade pumpat såg jag att mjölken skiftade i blått. BLÅ mjölk!? Kändes mysko och lite alienvarning men nu efter lite googlande vet jag att jag inte är ensam om denna upptäckt.

Solen skiner även idag och det är bara -3 så vi ska ge oss ut och gå en sväng äntligen när knoddas sovit klart.


Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Åh älskade söta unge vad vi saknar dig!!!

2013-01-20 @ 20:05:13
URL: http://Baraordifoljd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0