Mat, kaka, lek

Det blev en omgång Albinmat ihop kokat tidigare idag. Köttfärs, pasta och grönsaker blev det denna gång.
Jag kan inte påstå att varken färgen, konsistensen eller smaken tilltalar mig speciellt men tack och lov åt den lille med god aptit. Som vanligt!

En kaka har det hunnit bli också! Den såg och smakade mycket bättre enligt mig. Glasyren är oslagbar!!! Peter stod och åt upp den överblivna glasyren som runnit ut på bänken och han är ingen kakälskare i vanliga fall :)

Nu vankas det middag och det är Peter som kockar idag. Det händer inte så ofta så jag njuter för fullt av att slippa :)

Just nu sitter jag på golvet inne i Albins rum och tittar på medan han röjer runt. Böcker är riktigt roligt att plocka med tydligen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du har varit. Kakan ser riktigt god ut! Jag har varit på stan med mamma och syster. Din pappa står för maten här idag.Han är lika duktig som Peter.

2013-01-19 @ 17:59:39
Postat av: Janina

Namnam! Vill ha kaka! (Och din pepparost...) duscha varmt och massera så trycket släpper i brösten, inte för ofta men om nödvändigt. Avundas dig lite, kanske är dags att avrunda helt här hemma också innan det är dags för nästa plåster? Tycker ju att det är så trist att göra i ordning mellanmål bara :/

2013-01-19 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0