Sakta men säkert blir det ordning på torpet

Nu är äntligen Albins alla julklapps kläder tvättade, vikta och sorterade i lådan. Bättre sent än aldrig! Upptäckte att han har närmare tio "tjock"tröjor i storlek 74! Oups ;) Men eftersom han nyligen börjat använda 68 i tröjor så hoppas jag att 74:orna blir lagom till våren, för då lär han ju vara ute och grisa ner sig och då passar det bra med många ombyten :)
Känns som hans 74 garderob är komplett bortsett från ytterkläder. Men det tar vi när det är dags, då vi vet i vilken årstid vi befinner oss. Men en overall i 74 skulle börja passa bra nu och troligtvis köper jag en imorgon, begagnad fast helt ny. Gillas!
Det drar ihop sig till att införskaffa vettiga skor också. Usch! Han är så stor redan min lille knoddas.

Jag har faktiskt lyckats med att få upp nya gardinerna i köket också! Det blev bra och jag är helnöjd. Det roliga är att de passar perfekt med mina krukor jag köpte för två år sedan för att ha i mina då kommande köksfönster. Lyckträff! :) Jag har en tredje gardin också som jag ska sy om så den passar lilla fönstret i köket.
Gardinerna kommer från Jotex och var riktigt riktigt billiga! Att jag sedan fick ytterligare 30% rabatt på min första beställning gjorde ju affären typ gratis ;) Så några matchande kuddfodral hängde med också.

Nu är det bara nya fönsterlampor som ska skaffas. Till dess får julhjärtana hänga kvar tror jag. Jag gillar dom!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev jättefint! Ljust men ombonat.

2013-01-17 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0