Sovit färdigt

När vi stängde av tvn vid halv elva och tänkte gå och sova vaknar Albin precis lagom och tycker att han har sovit färdigt. Visserligen har han sovit sedan halv sju med undantag för att äta en flaska välling och tutta en gång.
Så nu har vi haft en heltokig unge härjandes i sängen men nu börjar han vekna igen och ge vika för John blund.

Natten till idag sov han faktiskt från tolv/ett till halv fem i ett sträck och i sin egen säng. Halleluja! Men innan det hade han himla svårt att sova igår kväll, i vanlig ordning.

Tror ju inte att han kommer bjuda oss på en lika bra natt igen, men hoppas kan man ju.
Det konstiga är att både Peter och jag har känt oss tröttare än typ någonsin idag och gäspat massor. Våra kroppar fick väl en chock av att få lite mer än bara två- tre timmars sammanhängande sömn :)

Dessvärre känner jag mig lite halvrisig i kroppen nu ikväll. Har lite ömmande knän och "kryp" i kroppen typ feberkänning. Peter känner sig också lite risig och är något täppt i näsan.
Varför inte börja nya året med lite sjukstuga?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas ni känner er bättre idag! Och att Albin sovit gott i sin säng hela natten.

2013-01-03 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0