Bröllop 13 Juli 2013

Vi är faktiskt redan hemma och jag har till och med hunnit hoppa i säng. Skönt! :)

Det var en fin eftermiddag och kväll.
Fint brudpar, mättande mat, god tårta (bra betyg eftersom jag inte är en tårtmänniska:), lagom mycket tal och allmänt lättsamt.
Nu är jag helt slut och huvudet värker. 32(!) grader visade termometern när vi åkte från kyrkan. Jag var smart och tog med mig en flaska vatten när vi åkte hemifrån men jag var mindre smart och lämnade den i bilen medan vi var i kyrkan, vilket resulterade i ett nästan kokande och icke drickbart vatten.

För farmor och Albin verkar det också ha gått bra. Vid åtta fick vi rapport om att gossen varit nöjd hela kvällen och då även sov.
Farmor och Albin sover inne i gästrummet, så kanske vi får lite sovmorgon imorgon? :)


Godnatt! *snark*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0