Det blev inte riktigt som jag tänkt

Albin bjöd sin mamma på ett riktigt nattningsmaraton idag! Från halv sju till strax efter nio höll vi på och traggla. Han kan då konsten med att sysselsätta sig i en tom säng. Rackarunge!!!

Min plan för kvällen var att gå ut och vattna, duscha, slå in paket, tillverka grattiskort och börja packa lite smått när Albin somnat ikväll.
Det blev inget av dessa saker uträttade idag, jag orkade inte ta mig för något annat än att lägga mig på soffan när han äntligen somnat och Peter tillslut kommit hem. Allt annat får försökas hinnas med imorgon istället....


Jag vill ge en stor eloge till alla ensamstående mammor och pappor där ute med kanske till och med två, tre eller fyra barn att ta hand om på egenhand VARJE dag dygnet runt. Ni är grymma! :)


Nu godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0