En dag att fira

Klockan åtta var det dags att gå upp idag. Tackar! :)
Efter alla frukostbestyr gick vi ut på vår runda, fastnade halvvägs hos M&M lagom till deras frukost. Albin fick en egen tallrik med nyplockade jordgubbar= lycklig grabb! Jag nöjde mig med ett glas vatten.
Två timmar tog det innan vi var hemma igen och det var tyvärr inte två timmars effektiv promenad.

Nu är det tupplur som gäller och jag tror faktiskt han redan somnat eller iallafall nästan!

Resten av dagen får vi se hur vi slår ihjäl. Jag har ett par saker som skulle behövas uträttas, får se om vi tar oss i kragen och fixar det idag.

Peter jobbar ju äntligen sin sista dag idag! Tjoho! Jag tyckte mig höra att han skulle komma hem tidigare idag också :)
Det bör ju faktiskt firas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0