Ett kvällsinlägg

Farmor var här halva dagen så det var frittfram för mig att göra vad jag ville! :) Jag valde att kravla runt ute i rabatterna! Passade också på att plocka både potatis och sallad till middagen. Gott!

Farmor och Albin pysslade med lite av varje både här och där. Jag undrar hur många liter smultron den ungen tryckt i sig redan?! :)

Albin sov aldrig något på eftermiddagen idag så det var nästan lätt som en plätt för farmor att natta honom vid sextiden och sedan dess har han sovit, bortsett från några pip.

Jag och Peter har haft lite pysselverkstad nu ikväll och skrivit ut lite foton samt klippt och klistrat in i böckerna "om Albin". Ja man har ju halkat efter en del där i tyvärr! Tack och lov att jag har bloggen att bläddra tillbaka i, för här har jag iallafall varit duktig att dokumentera om både allt och inget :)

Nu är det GODNATT här!



Dagens busAlbin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0