Fika hos farmor och lite annat surr

I eftermiddags åkte vi till farmor och blev bjudna på fika allihopa. Väldigt gott! Vi gick en promenad också och hamnade i leksaksaffären. Albin tyckte det fanns mycket fint där och ville att vi skulle "titta" både här och där på alla saker från golv till tak. Men han fick "bara" nöja sig med en liten uppblåsbar gummibåt och en sugrörsmugg ;)

När vi kom hem hoppade vi i poolen och Albin badade till han blev blå om läpparna. Vår lille fisk <3

Efter middagen var det nästan direkt dags för den lille att krypa till kojs och eftersom han sov så gott ute i husvagnen natten till idag så tyckte vi han kunde sova där även inatt och det verkade även han tycka, för han somnade väldigt lätt och smidigt :)

Vi grejade lite ute och spelade ett parti kort innan vi nu för en stund sedan gjorde kväller. Jag har just bäddat ner mig i sängen efter att ha duschat och tvättat håret, så det blir spännande att se vilken frisyr jag vaknar med imorgon efter att ha lagt mig med blött hår :)

Imorgon bär det av in till Stockholm. Tyvärr inte för nöjes skull utan för ett besök till veterinären med jycken. Vi vill kolla upp honom och hans mage ordentligt nu då han flera gånger i veckan tycks ha ont i magen eller dyl. under en längre tid nu. Jag bokade in en tid till honom på Djursjukhuset i Bagarmossen där han och jag var på otaliga besök för flera år sedan då han även då hade problem med magen. Dom lyckades få honom bra den gången och där finns hans journaler från då, så förhoppningsvis kan dom hjälpa honom även denna gång.
Riktigt långt blir det att åka, så vi hoppas på ett givande besök :)



Albin och farmor utanför leksaksaffären


Kommentarer
Postat av: Helen

Vi här i Linköping säger Lycka till Nico. Kramar och godnatt.//moster/gammelmoster Helen

2013-07-18 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0