Göra natt tidigt

Det tog närmare två timmar för Albin att komma till ro för att somna idag och han tänkte inte göra det själv heller. Jag och Peter tog ett skift var och strax efter åtta hörde jag honom äntligen snarka lite lätt.

Med facit i handen så blev hans eftermiddagsvila antingen för sen eller för lång. Det är en svår balans det där att få till det. Vissa dagar håller han humöret på topp hela dagen utan eftermiddagsvila medan han andra dagar verkligen behöver den vilan.
Och att väcka ett barn som sover sött tar emot enormt i ett föräldrahjärta.

Men men, han somnade tillslut och inte allt försent så allt gick ju bra tillslut :)


Nu har även jag lagt mig. Är jättetrött redan. Tänkte försöka läsa några sidor innan jag slår igen locken för denna dag.
Jag är redan inne på min tredje bok för denna sommar! Här går det undan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0