I dessa tider

Nej, min kvällsbön blev ej hörd. Barnet vaknade vid sju som vanligt och levde rövare mellan oss i sängen medan vi försökte ligga kvar och blunda så länge det gick.
Tyvärr var det min tur att ta alla morgonbestyr gällande barnet men smart som jag är kallade jag in mormorn ;)
Dock dröjde det en stund innan mormorn ruskat sig till liv och behagade komma in till oss, så jag hade inget val än att ta hand om bajsblöjan, klä på och koka gröt. Sen kom mormorn och jag gick och la mig igen! :) Somnade om och hörde sedan väldigt avlägset att Peter sa att klockan var halv tio, somnade om och vaknade halv tolv! Man tackar! Då klär man på sig och går ut till förtältet där man blir serverad "frukost". Härliga tider ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, tyvärr är mormorn lite morgontrött.

2013-07-17 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0