Ingen idé att ha planer

När jag hade lyckats söva barnet och klippt hans sylvassa naglar masade jag mig upp ur sängen och gick ut. Min plan var att rensa jordgubbslandet, som jag tänkt göra i sisådär två veckor nu... Jag gick ut, satte på mig handskar, la mig på knä och river loss första revan och vad händer då? Jo, ungen vaknar såklart!!! Han som brukar sova närmare två timmar såhär dags...
Så ja, här ligger jag nu igen i sängen och försöker tappert söva om för att förhoppningsvis kunna hinna ut och riva iallafall tre revor innan han vaknar igen nästa gång. OM han ens behagar somna om.


Pappan har lastat släpet med skrot och åkt till tippen. På hemvägen ska han stanna och komplettera de sista bitarna till trappbygget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0