Kväll igen

Jag har just krupit i säng i ett väldigt varmt sovrum. Jobbigt!
Dagen har varit vaaarm, precis som det ska vara på sommaren :)

Jag hann faktiskt rensa jordgubbslandet också så nu är det äntligen gjort för denna gång.
Usch, jag har verkligen ingen energi alls för trädgården i år :( Jag som brukar älska att krypa runt och rensa ogräs. Vad har hänt?
Jag har många drömmar och visioner för trädgården, stora och små. Det värsta är att nästan allt tar sådan tid samt kostar massa pengar att kunna genomföra och jag har varken tid eller pengar nu....
Aja, det är bra att ha lite drömmar iallafall och ogräset smiter inte sin kos ;)

Jag, Peter och jycken gav oss iväg på en cykeltur efter att Albin somnat för kvällen. Turen blev något längre än vi tänkt från början men det gjorde inget. Skönt att komma ut och röra på sig när den värsta hettan gett med sig.
Farfar som agerade babyvaktjour när vi var iväg sov så gott när vi kom tillbaka. Tur att Albin gjorde detsamma ;)


Nu ska även jag sussa. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0