Onsdagsresumé

Idag har det varit sommar här igen. Skönt!
Peter har klättrat på taket och bytt vindskivor. Bara en sida kvar nu.
Jag har rännt efter Albin, han har ork den där lille killen... Tillslut kom farfar hem och då var Albin som en svans på honom istället :) Jag la mig i hammocken och somnade! När jag vaknade kom Albin ut från farfar, glad mätt och belåten. Han flirtade till sig kvällsmaten när han ändå var där ;)
Sen kom Isak och då tog sig grabbarna ett dopp i poolen medan jag började med vår något sena middag idag. Albin hann faktiskt somna innan vi åt till och med! = lugn och ro :)

Nu har jag ätit yoghurt och färska blåbär och kommer sova gott! Natti


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag!

2013-07-24 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0