Presentjakt

Efter lite lunchintag åkte Albin och jag in till staden. Planen var att försöka införskaffa en födelsedagspresent till pappan i huset. Eftersom han typ aldrig önskar sig något är det lika svårt varje år. Hem kom vi iallafall med en potentiell present men ack så tråkig sådan. Han får faktiskt skylla sig själv! :)

Lite mathandling blev det också och pappan kom och mötte upp oss under handlingen!
När vi var färdiga bjöd jag min nu mer semesterlediga sambo på Donken för att fira. Oj så festligt! ;) Jag hade till och med tänkt bjuda på en glass till efterrätt men vi blev båda stoppmätta så vi orkade inte.

När vi var hemma igen stod bad i fokus, det har varit ordentligt varmt idag! Albin älskar verkligen att bada och när man frågar om han vill bada springer han iväg och letar fram sina armpuffar eller simringen.
I poolen är han som en fisk och vill aldrig gå upp trots att läpparna nästan börjar skifta mot blått :)

Nattningen gick hyfsat, det var Peters tur ikväll och han stannade kvar inne i sovrummet till han somnat. Det tog en stund men gick iallafall lugnt till.
Och jag förstår att det inte är lätt att somna i denna värme inne samtidigt som termometern visar 28 grader utanför sovrumsfönstret.



En ivrig badpojke och klematis nummer två som nu slagit ut! Underbar mörklila, nästan svart färg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0