Sjätte tanden och trött unge

Ja idag bjöd knoddas sin mamma på en rejäl sovmorgon och det tackar jag för! :)
Han vaknade faktiskt när Peter gick upp vid sex och då fick han komma över till mig. Men han hittade bara på hyss, drog i lampsladden och retades med mig så jag stoppade tillbaka honom i hans säng (under protester). Vi låg och höll handen och somnade om bägge två tillslut. När han vaknade lyfte jag över honom till mig igen och då somnade han omedelbums om på mitt bröst <3 När jag därefter vaknade och tittade på klockan var den närmare halv tio!!! och då sov fortfarande knoddas på min arm!
Han vaknade ganska snart därefter och ålade snabbt som ögat ur sängen. Haha.
Strax efter tio satt vi vid frukostbordet redo att äta. Tycker ju att ungen borde varit vrålhungrig då men han hade ingen brådska. Han hade fullt upp att greja med sitt :)

Efter frukosten har han dock varit som ett plåster på mig och försökt krypa in under skinnet på mig. Sitta i knät är inte bra nog utan han ska bäras.
Det slutade med att jag stoppade honom i säng igen alla redan och där i är han fullt nöjd, så länge han får hålla handen.

Är det det regniga vädret som påverkar honom idag eller är det något annat? Hoppas inte han börjar bli sjuk igen bara!

Förresten så upptäckte jag igår att sjätte tanden har tittat fram! Den bredvid höger framtand uppe.
Den har kommit utan någon förvarning och Albin har ju sovit bra på nätterna länge nu igen. Tänk om resten av alla tänder kan behaga komma lika smärtfritt de också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0