Snormamma

Jag har snorat som en idiot nu i två dagar! Jag har sår under och i näsan av allt snytande. Det gör ont! Jag är less!!! Ingen smak har jag heller så jag skulle lika gärna kunna äta bajs.

Skönt iallafall att jag fick ta den största smällen. Albin var ju bara snorig och svajigt humör i knappa två dagar.
Vi får väl se om Peter klarar sig eller blir sjuk lagom till bröllopet på lördag. Det vore ju snyggt...
Han kände lite i halsen igår så jag kokade ingefärste åt honom och hoppas det motar bort skiten! Hur han mådde idag hann jag inte fråga innan han for iväg till jobbet.


Albin far runt som en virvelvind här hemma och har vänt uppochner på halva hemmet redan. Tycker det är hög tid att han lär sig städa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0