Söndagslunk

Dagen kan man ju verkligen kalla för en slappardag. Jag har inte gjort något annat än att ligga i antingen sängen eller soffan fram till typ fyra i eftermiddags. Eller jo, jag har tagit hand lite om Albin lite då och då också :) Han och jag tog nästan en tvåtimmars tupplur vid tolv. Det var såååå skönt! Fast han vaknade helt på fel sida och gick bärsärkagång här hemma ett tag efter vi vaknat. När det värsta lagt sig busade han vilt med pappan och jycken. Vi tittade även färdigt på saltkråkan som vi började se härom dagen och efter det satte pappan på Bilar 2, fast det var mest bara jag som hade ro att sitta stilla och se den :)

Framåt kvällningen gav vi oss faktiskt ut på en promenad hela familjen och det var skönt att röra lite på sig. Friskaluften gav mig energi till att starta tvättmaskinen och dra igång lite städning här hemma när vi var tillbaka.
Så lite vettigt har det hunnit bli idag också.


Nu väntar vi på att mormorn och morfarn samt mormor Siv ska komma upp med husvagnen och sällskapa med oss några dagar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0