Trött söndagskväll

Vi var väl hemma efter sex någon gång ikväll och Albin var RIKTIGT less den sista biten.
Han somnade efter lite kink i början av resan och sov ett bra tag. Även pappan sov där bak efter sviterna från igår ;) Så för en gångs skull var jag chafför!
Det gick som på räls ända till Södertälje, där det tjockade på som vanligt. Genom Stockholm rullade det på riktigt bra faktiskt.
Körde nonstop ända till Rimbo där vi stannade för lite inköp på Ica samt beställning av pizza.
Väl hemma tyckte Albin det var härligt att få springa runt och titta så alla saker var kvar :)
Vi var beredda på en lång kväll eftersom han faktiskt sovit två ordentliga lurar idag, en mitt på dagen i vagnen när vi var iväg på brunchen och sen i bilen. Men lite innan åtta började humöret svaja, jag stoppade honom i badkaret för ett litet kvällsbad och sedan i säng efter att vi bråkat om tandkrämstuben och han lyckades trycka ut hälften av innehållet i min hand... :)
Det tog en liten stund innan han kom till ro men faktiskt att han sov innan klockan var nio. Helt okej faktiskt :)

Nästan allt är uppackat, Peter har tänt i pannan så vi har varmvatten och vi satte oss i soffan en liten stund. Jag gav upp ganska fort och förflyttade mig till sängen istället.
Dock är det djävulskt varmt inne så jag tror nog det blir svårt att sova. Egentligen borde vi börja sova nere i källarn så här års, för där nere är det riktigt svalt och behagligt! Synd bara att det ser ut som det gör där nere, NOLL sovrumskänsla om jag säger så. Fast mamma och pappa har ju faktiskt sovit där nere så det kanske inte är helt omöjligt? :)



Brunchhänget i förmiddags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0