Var kissar Albin?

Igår när Albin satt i badkaret så frågade jag honom: Var kissar Albin?
Tror ni inte ungen tittar ner och drar tag i lille pillevirren!?!?
Ja jag blev nästan lite chockad för det är inget jag "lärt" eller pratat med honom om ännu och tydligen inte Peter heller. Så hur kan han veta?
Det enda vi pratat om gällande sånt här är ju kissblöja, att vi ska byta den osv. Har han kopplat ihop det så tro?
Det är så fascinerande allt vad gäller barn och hur fort de lär sig och förstår saker och ting. Man imponeras av något nytt varje dag!

Hur som helst så frågade jag flera gånger igår och han visade så glatt varje gång :)
Sista gången jag frågade började han kissa på riktigt tom. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0