Ytterliga en erfarenhet rikare

Albin har testat på att bli bränd/stungen/biten av en liten humla idag.
Det var tydligen inte så jätteskönt för han grät en skvätt.
Men ändå ganska duktigt gjort att lyckas ta en humla mellan tummen och pekfingret som satt på en vit liten klöverblomma, hålla kvar den en stund och sedan släppa när det började göra ont.
Som sagt han grät en liten stund direkt efter men det gick över efter några minuter och saken är nu ur världen.
Syns heller inget på fingrarna.

Tappra pojke! <3

Jag har aldrig själv kommit i närkontakt med en humla så jag har ingen aning om hur det känns.
Någon annan som vet?


Kommentarer
Postat av: Syrran/moster

Jag vet de bränns och sticks till men går över rätt snabbt. Blev lite röd på mitt knä efteråt bara. Fick ju en humla innanför byxan på Öland en gång för längesen om du kommer ihåg?
Tappra fina Albin hoppas han inte tar i någon mer.

2013-07-11 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0