Det kostar på att försöka vara duktig

Har ni tänkt på att det faktiskt snart är midsommar (igen)!?
Då vänder det och blir sakta men säkert mörkare igen och bara sex månader kvar till jul. Haha!


Här är det tråkväder idag. Kvavt och regnet hänger i luften, så det blir nog en innefixardag idag. Det är ju inte klokt vad alla hushållsbestyr halkar efter såhär vid sommartid när man bara vill vara ute så mycket man kan!

Albin sover nu så jag ska passa på att få lite gjort medan det är lugn och ro i huset och jag kan styra och dona själv, utan husets lille hjälpreda.


Jag lyckades klämma fingret när jag fixade med vagnarna igår. Tre blodblåsor under huden och lite skinnflådd. AJ!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu låter du som din morfar gjorde
Stackars lilla gumman. Fingret ser ont ut.

2013-06-10 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0