En morgon med racerfart!

Nu är frukost och alla morgonbestyr avklarade, lunchen är förberedd, vi har gått vår promenad, det är dammsuget och nu ska knoddas vila. Jag skulle också behöva sova en stund nu!

Vi ska få besök av Albins kompis Molly och hennes mamma om någon timme. Trevligt värre då vi inte setts på väldigt länge nu! Eller ja, Molly och hennes pappa ser vi ju varje tisdagsförmiddag eftersom dom simmar lektionen innan oss, men hennes mamma har vi inte sett på jättelänge!
Bra med besök för då får jag en bra anledning till att tvinga mig själv att plocka fram den förbenade dammsugaren.
Att dammsuga med en otroligt nyfiken och klåfingrig ettåring är inte det lättaste och av någon anledning kan han bara trycka av apparaten, inte sätta på den igen.

Nu sover han snart och då tänkte jag faktiskt ta en liten dusch, för fy sjutton vad svett jag blev av städandet! Det är liksom kvavt idag fast samtidigt väldigt svalt och skönt ute. Jättemärkligt! Och snart kommer nog regnet också....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad ni har hunnit mycket! Hoppas ni får en trevlig dag.

2013-06-13 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0