Gräsklipperi och bad

Jag och gräsklipparen har rastat varandra ett par timmar idag tillsammans med en svärm flugor. Vad äckligt det är när dom kryper in i öronen!
Jag tog en paus med klipperiet förut och då gick vi ner till sjön för lite bad. Albin är mer vild än tam i vattnet och det märks att han gått på babysim! Igår köpte jag honom en badring och den kände han givetvis igen från simhallen. Dock är denna lite stor ännu och ger inte samma stöd som han är van vid så man får verkligen hålla i honom.
Även jag badade och invigde min nya bikini! Jag hittade typ badshorts och matchande överdel på stan igår på rea. Tänker att man kanske känner sig lite mer bekväm i shortsen än enbart i bikinitrosor när man jagar en ettårig vilde på stranden i sommar :) Till min lycka så är dom mönstrade i turkost också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0