Han fortsätter att leverera!

När Albin tidigare idag gick in i sitt rum var det första han lade märket till jyckens nalle som låg uppe på kudden på madrassen där inne, jag hade en stund innan precis städat iordning där inne och inte sett den.
Med bestämda steg gick han fram till den och plockade upp den. Jag frågade honom då vad jyckens nalle gjorde inne i hans rum och fick något ganska diffust mummel till svar :)
Han håller fast vid nallen och går ut ur rummet, ut i hallen och tittar efter jycken och hittar honom liggandes i hallen. Med återigen bestämda steg går han fram till jycken och lägger ner nallen mitt framför och går därefter tillbaka till sitt rum.

Där och då var jag en mycket imponerad och oerhört stolt mamma ska ni veta!!!
Tänk att han visste att just den nallen var jyckens och inte en av alla hans egna nallar och att han letade reda på jycken för att ge den till honom! Han är så duktig vår lille skitunge! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, han är verkligen duktig och förståndig lille killen och vi längtar något otroligt!

2013-06-04 @ 20:34:08
Postat av: Katti

Man får tårar i ögonen, han är en riktig pärla. Han vet mycket mer än vad han kan uttrycka. Det gäller att vara riktigt lyhörd och uppmärksam på hans snilleblixt :-) Jag längtar också fast jag måste jobba så mycket....

2013-06-04 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0