Kläder är alltid ett bekymmer

Vi är ju bjudna till två (högst oväntade) bröllop denna sommar. Veckorna går fort så snart är vi där.

Jättekul att gå på bröllop såklart men bekymret med kläder dyker ju upp så fort man läst inbjudan! :)

Klänning hittade jag en redan tidigt i våras som jag slog till på. Jag blev kär i den i skyltfönstret men blev snål när jag såg prislappen.
Men efter att Peter tyckte att jag bara fjompade mig när jag tyckte så så slog jag till! :)
Skor hittade jag härom veckan, i fyndkorgen när jag och syrran var och shoppade på Thuns. Så nu återstår "bara" problemet med vad jag ska ha på mig upptill?! Klänningen har smala axelband så jag vill gärna ha något jag kan ta på mig om (vilket det inte kommer bli) det är dåligt väder. Jag hittade en tunn kofta och beställde för någon vecka sedan men när den kom blev jag besviken och skickade tillbaka eländet! Så jag står fortfarande överdelslös....

Tänk om man ändå vore en karl! En ljus kostym och en skjorta, sen var det klart!

Livet är bra orättvist ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0