Och vikten då???

Nu har det gått två måndagar utan att jag uppdaterat om min viktminskning men som ni vet har mitt engagemang och ork svikit mig de sista veckorna så jag har bestämt att det är semesterledigt från det här nu ett tag framöver.

Jag fortsätter ändå att hålla en bra kosthållning och nu sker allt sådant per automatik nästan. Det är skönt.
Sötsaker blir det inte heller alls mycket av längre och det har aldrig känts som att jag "offrat" bort det. Kroppen ställer lixom om sig självt på något vis och det gäller bara att lyssna till den! :)

Det jag har svårast för att hålla fast vid är ordentligt med kontinuerlig träning i olika former. Men som sagt, nu är det semester ;)


Hur som så pausar jag min viktminskning på -2,6 kg sedan jag började på "riktigt" i April.
Inte mycket men bättre än inget iallafall. Hoppas på en nytändning nu framöver och ytterligare några kilo bort!

Tack så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0