Ofrivilligt renoveringskaos

När jag kom hem nu ikväll möttes jag av ett lite mer kaosartat hem.
Som sagt så ska ju badrummet på övervåningen vara utrymt imorgon 07.00 samt att det skall vara fri passage i hallen både uppe och nere. Det är ju inte det mest ypperliga att ha en ettåring som härjar omkring här då bland alla saker som står på de mest underliga ställena. Men jag tackar innerligt för att det finns två badrum iallafall!
Förhoppningsvis drar vi ut till landet imorgon eftermiddag och på förmiddagen imorgon flyr jag och Albin till en kompis. Jag tänker inte samsas här hemma med massa bygggubbar som rännet ut och in, upp och ner, damm och smuts samt massa oljud! Så typiskt att de var tvungna att börja nu just de dagarna vi är här. Hur stora är oddsen?!
Men men, vi får försöka göra det bästa av situationen och alla omflyttade prylar.


Det är ju inte var dag jag delar sovrum med en tvättmaskin, fotfilar och hallbyrån ;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad mysigt. Du slipper ju sova "ensam" inatt iallafall. Tack för idag det var roligt och mysigt att få besök av er. Sov gott för det ska jag göra.// moster Helen

2013-06-17 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0