Pappans skräck är från och med nu besannad!

Till pappans stora fasa och skräck är hans son nu mer ägare till ett par "foppa"tofflor!
Trots att dom är nästan tre nummer förstora (fanns ej i mindre storlek) så sitter dom kvar på fötterna och han går jättebra i dom!
Så himla skönt med ett par skor som är superlätta att få på hans små fötter. Tror nog att den fördelen överväger pappans inställning till dessa tofflor hädanefter. Eller? :)

Inte bara Albin fick nya pjucker igår utan mamman slog även hon till på ett par nya och då precis likadana, fast några storlekar större. Nu han jag och Albin glänsa omkring tillsammans här hemma :)

Mina gamla foppisar som tjänat mig i över fyra år fick nu Peter äran att elda upp i tunnan. Vilken lycka för honom! ;) Han hade även bra lust att "råka" slänga med mina nya. Haha.


(kläderna han har på sig fick han i present av gammelfaster för ett år sedan och de passar perfekt nu trots att dom bara är i storlek 68! Han är väl inte så liten?)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är jättefina. Springer på lätta fötter nu. Peter vill nog också ha ett par! Kanske i födelsedagspresent?

2013-06-01 @ 17:18:58
Postat av: Janina

Jag letar febrilt efter ett par åt axel men inte hittat hans storlek, kanske ska testa nån större storlek här med :)

2013-06-01 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0